می توانید دیالیز درمان نارسایی کلیه در مجموع
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز درمان نارسایی کلیه در مجموع

دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه درمان کاملا؟ دیالیز نظر گرفته می شود درمان صرفه جویی در زندگی برای بیمار نارسایی کلیه، آن را همیشه به بیمار مبتلا به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی توصیه می شود. با انجام بخش هایی از کار کلیه ها می تواند زندگی بیمار را تا حدی طولانی کند. با این حال، می توانید به نارسایی کلیه را از ریشه آن را درمان نیست.
دیالیز چیست؟
دیالیز درمان پشتیبانی از حیات که با استفاده از یک دستگاه خاص برای فیلتر مواد مضر، نمک، و مایع اضافی را از خون شما است. این خون به، تعادل سالم بازیابی. دیالیز جایگزین بسیاری از توابع مهم کلیه.
دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه درمان کاملا؟
اگر چه، دیالیز می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه ها زندگی می کنند، اما می تواند کلیه ها باقی مانده را محافظت نمی کند و نه تعمیر آنهایی که آسیب دیده، پس از آن می تواند نارسایی کلیه را درمان نیست.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز است. اما در روز ما، درمان بسیاری بر اساس طب سنتی چینی می تواند جایگزین دیالیز برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. چه چیزی بیشتر، آنها را به اثر بهتر که دیالیز.
نوآوری طب چینی، مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از بهترین درمان موثر است. همکاری بدون درمان های دیگر، می توان آن بیمار به بیماری کلیوی با آسیب خفیف کلیه کمک یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای بیماران مبتلا به آسیب سروز کلیه، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: